top of page

Een literaire agent voor mijn boek 'ik weet wat je deed'


Hanneke Tinorcenti van HT-Communicatie vindt mijn boek, de thriller: 'ik weet wat je deed' absoluut de moeite waard en gaat ervoor zorgen dat het een onderdak vindt bij een goede uitgever. Best spannend toch.

Ik ben natuurlijk heel benieuwd waar mijn boek eventueel zal terechtkomen. Ze is heel enthousiast en heeft een groot netwerk binnen die wereld.

Dus...even afwachten, hopelijk kan ik binnenkort het goede nieuws brengen dat mijn boek onderdak vond bij een fijne uitgever en ook uitgegeven zal worden.

Natuurlijk heb ik daar niet echt op zitten wachten. Alles komt immers op zijn tijd. Ooit zou het manuscript toch zijn weg wel vinden denk ik.

Dus, ja ik ben gewoon weer aan het schrijven. De grote warmte is weg en mijn geest is genoeg afgekoeld om te kunnen denken en fantaseren.

Het nieuwe boek waar ik nu aan bezig ben wordt volgens mij eerder een spannende feelgood dan een echte thriller. Dat weet ik pas echt op het laatste. Op een of andere manier gaat het bijna vanzelf om ook in een spannend boek over te schakelen naar feelgood. Misschien begrijp ik de personages te goed en ga ik ze sympathiek vinden en gebeurt het daarom.

Personages worden doorheen de tijd een stukje van jezelf en je moet ervoor opletten dat ze niet zoals jou gaan denken en doen. Het blijven fictieve figuren, maar toch figuren die je als schrijver heel goed leert kennen. Tijdens de dag, soms ook tijdens de nacht als je wakker ligt, zijn ze vaak bij je en je bedenkt dingen die zij meemaken en hoe zij zich daarbij voelen.

Een boek is niet op enkele weken geschreven en ook dit boek heeft tijd nodig. Het zal wel winter worden voor ik het nieuwe 'kindje' voor het eerst naar mijn proeflezers kan zenden. Het komt goed. Gewoon verder werken. Tot later!


14 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

We zijn het nieuwe jaar goed begonnen!

Einde vorig jaar kwam mijn nieuwe thriller 'ik weet wat je deed' op de markt en nu bij het begin van het nieuwe jaar beginnen fijne reacties binnen te druppelen. Hij wordt goed ontvangen en ik voel me

Ik weet wat je deed

Op 13 december is het eindelijk zover! Mijn eerste literaire thriller ziet dan het daglicht. Dit zal plechtig gebeuren tijdens een officiële boekvoorstelling in een prachtig kader: het districtshuis v

bottom of page