top of page

We zijn het nieuwe jaar goed begonnen!

Einde vorig jaar kwam mijn nieuwe thriller 'ik weet wat je deed' op de markt en nu bij het begin van het nieuwe jaar beginnen fijne reacties binnen te druppelen. Hij wordt goed ontvangen en ik voel me opgelucht. Het komt goed met dit boek.

De boekvoorstelling gebeurde 13 december in de stemmige trouwzaal van het districtshuis in Hoboken en was een gezellig en ontspannen gebeuren, mede dankzij de hulp van een toffe collega-auteur Inge Sleegers.

Alle recensieboeken zijn verdeelden opgestuurd en nu is het wachten op de 'officiële' recensies en de mening van biblion.

Het blijft dus nog wel even spannend.

Ondertussen hebben we al een nieuw boek om aan te werken. Stilaan, krijgt ook deze thriller inhoud en vorm. Nog even geduld, ik hou jullie op de hoogte!


1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Ik weet wat je deed

Op 13 december is het eindelijk zover! Mijn eerste literaire thriller ziet dan het daglicht. Dit zal plechtig gebeuren tijdens een officiële boekvoorstelling in een prachtig kader: het districtshuis v

Een literaire agent voor mijn boek 'ik weet wat je deed'

Hanneke Tinorcenti van HT-Communicatie vindt mijn boek, de thriller: 'ik weet wat je deed' absoluut de moeite waard en gaat ervoor zorgen dat het een onderdak vindt bij een goede uitgever. Best spann

bottom of page