top of page

Ik weet wat je deed


Op 13 december is het eindelijk zover! Mijn eerste literaire thriller ziet dan het daglicht. Dit zal plechtig gebeuren tijdens een officiële boekvoorstelling in een prachtig kader: het districtshuis van Hoboken. Inanna en Peter van uitgeverij Ambilicious zijn diegenen die het programma in goede banen leiden. Op dit moment zijn het nog spannende tijden. Er wordt gewerkt aan binnenwerk, er worden foto's gemaakt voor het cover. Veel details worden de volgende weken nog afgewerkt voor het boek naar de drukker kan. Pas 13 december zal ik een diepe zucht slaken als ik het boek in mijn handen heb en het ook beschikbaar is voor de liefhebbers. Nog even doorbijten...


2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

We zijn het nieuwe jaar goed begonnen!

Einde vorig jaar kwam mijn nieuwe thriller 'ik weet wat je deed' op de markt en nu bij het begin van het nieuwe jaar beginnen fijne reacties binnen te druppelen. Hij wordt goed ontvangen en ik voel me

Een literaire agent voor mijn boek 'ik weet wat je deed'

Hanneke Tinorcenti van HT-Communicatie vindt mijn boek, de thriller: 'ik weet wat je deed' absoluut de moeite waard en gaat ervoor zorgen dat het een onderdak vindt bij een goede uitgever. Best spann

bottom of page