top of page

Ook blog moet nog opstarten....even geduld. Dat zal de volgende dagen gebeuren



2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

We zijn het nieuwe jaar goed begonnen!

Einde vorig jaar kwam mijn nieuwe thriller 'ik weet wat je deed' op de markt en nu bij het begin van het nieuwe jaar beginnen fijne reacties binnen te druppelen. Hij wordt goed ontvangen en ik voel me

Ik weet wat je deed

Op 13 december is het eindelijk zover! Mijn eerste literaire thriller ziet dan het daglicht. Dit zal plechtig gebeuren tijdens een officiële boekvoorstelling in een prachtig kader: het districtshuis v

Een literaire agent voor mijn boek 'ik weet wat je deed'

Hanneke Tinorcenti van HT-Communicatie vindt mijn boek, de thriller: 'ik weet wat je deed' absoluut de moeite waard en gaat ervoor zorgen dat het een onderdak vindt bij een goede uitgever. Best spann

bottom of page