top of page

tandenknarsen en nagelbijten


Het is gebeurd! Het manuscript van mijn derde boek 'Ik weet wat je deed' werd dit weekend naar de proeflezers gezonden. Het is mijn eerste psychologische thriller. Het manuscript is buiten. Het is definitief vertrokken. Iedereen kreeg het al aan, buiten nog één proeflezer waar het per post zal afgeleverd worden. De proeflezers zijn aan het lezen...

Pff...spannend. Ik heb het gevoel van een kindje los te laten...een verborgen kind, dat ik bijna een jaar koesterde en ontwikkelde en waar tot hiertoe niemand kennis mee kon maken. Het is een heel erg onveilig gevoel om het eindelijk los te laten. Misschien overschat ik het schromelijk en lijkt het verhaal helemaal nergens naar. Wie weet. Misschien komt het zelfs nooit uit als boek omdat het niet goed genoeg is.

Waarschijnlijk heeft elke auteur die twijfels op dit moment in het schrijfproces. Het moment dat je je boek moet loslaten en de proeflezers aan het werk zijn.

Even afwachten...ben bang en benieuwd tegelijk.

Hopelijk komen er al snel reacties... dan weet ik waar ik aan toe ben.

Ondertussen leef ik in een soort van niemandsland. Te vroeg om al dingen te veranderen in het boek, te vroeg om aan een nieuw verhaal te beginnen.

Even verstand op nul en het wordt tijd om zelf wat te gaan lezen!

Op hoop van zegen!


18 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

We zijn het nieuwe jaar goed begonnen!

Einde vorig jaar kwam mijn nieuwe thriller 'ik weet wat je deed' op de markt en nu bij het begin van het nieuwe jaar beginnen fijne reacties binnen te druppelen. Hij wordt goed ontvangen en ik voel me

Ik weet wat je deed

Op 13 december is het eindelijk zover! Mijn eerste literaire thriller ziet dan het daglicht. Dit zal plechtig gebeuren tijdens een officiële boekvoorstelling in een prachtig kader: het districtshuis v

Een literaire agent voor mijn boek 'ik weet wat je deed'

Hanneke Tinorcenti van HT-Communicatie vindt mijn boek, de thriller: 'ik weet wat je deed' absoluut de moeite waard en gaat ervoor zorgen dat het een onderdak vindt bij een goede uitgever. Best spann

bottom of page